Puh!

Vad denna vecka har gått fort! I alla fall för min del, mycket nya intryck och mycket ny information som ska in i skallen. Men jisses vad jag trivs bra med nya jobbet och med kollegorna! Det här kommer att bli bra! 
 
Maja blir hämtad lite tidigare på förskolan vissa dagar av antingen sin mormor eller farmor och det är toppen för henne, så slipper hon vara kvar ända till 17.00 alla dagar. Så det känns också toppen!
 
Imorgon är det redan fredag och då tar vi helg, så SKÖNT med lediga helger! Äntligen. Det blir en lugn helg, kanske plocka lite bär, se hockey, umgås och bara mysa på.
 
Förresten, letar efter en lampa som ser ut som ett hus (typ ett sånt där ljushus), vet ni var jag kan hitta en sån?
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhléns har fått in väldigt fina ljushus finns i två strl och kostar 129:-/199:- ( om jag inte minns helt fel )

2012-09-07 @ 07:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0