Otur.

Självklart råkade jag sätta mig på mina älskade Armani-solglasögon idag när vi hämtade Majas vagn på förskolan och ilskan som uppstod fick omvandlas till energi att pallra mig ner till stan och köpa ett par nya. 1820:- fattigare och ett par nya solglasögon rikare så kan jag nu slappna av och njuta av ännu en Armani-sommar. Är det något jag kan lägga pengar på så är det solglasögon!

Blev även ett par nya vita Converse och en massa fina kläder till Maja. Jag hade tur i oturen kan man väl säga.

Kvällen har inledningsvis spenderats till att städa ur förrådet och nu väntar ett avsnitt av "30 grader i Februari".

Imorgon ska jag avslöja en liten hemlis också.. Så stay tuned! (Vi väntar inte ett syskon till Maja, så ni vet. Än.)

Hoppas ni har en skön kväll!


KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0