Måndag.

Idag är jag hemma med Maja. Hon hade feber igårkväll så jag tänkte att hon får vila upp sig en dag hemma. Ingen feber ännu under dagen men jag håller tummarna att hon får hålla sig frisk för rätt vad det är så kommer febern som ett brev på posten. Tyvärr.

Var en sväng på stan & lyckades hitta nya handtag till garderoberna i "mitt rum". Håller på att inreda vårat 3:e rum som vi ända fram till nu inte använt oss av. Vi har bara haft några garderober och strykbrädan där så det är väl på tiden att det blir något av det rummet också! När jag skriver "mitt rum" så innebär det att jag och Jocke separerade på våra kläder igår. Han fick ta klädkammaren och jag har flyttat över alla mina kläder och skor in i det s k 3:e rummet. Men det blev faktiskt toppenbra & handtagen som jag köpte idag piffade upp garderoberna så att de ser mer stilfulla ut. Ska ta kort och visa sen.


Men de saker som jag behöver införskaffa till rummet är:
- en byrå
- ett skrivbord + skrivbordsstol
- vägghyllor (typ IKEAs vita Lack)
- tavlor
- avlång spegel
- lite småpiff


KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0