Dad.

Igår eftermiddag kom pappa hem från Vancouver, så vi ska åka hem till honom ikväll och mottaga lite presenter. Eller ja, presenter och presenter, snarare beställningar! Har beställt ett gäng Converse till sommaren för de var ju så billiga. Kändes ju inte direkt nödvändigt att köpa ett par förra månaden. De har ändå bara legat kvar i kartongen. Men men, man kan aldrig ha för få par Converse!

Just nu sitter jag och knåpar på lite CV samtidigt som jag lyssnar på P3 Dokumentär (SÅ himla bra) och läser in det sista till min tenta som är imorgon. Förresten, vet ni? Nästa månad skriver jag min absolut sista tenta! Wohoo.


Lilla pappa för 2 somrar sedan <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0