Canon EOS 550D.

Vill så gärna ha en bra kamera. Denna har fått 'bäst i test'-priser & verkar passa mig bra. Är för övrigt sjuk sedan igårkväll då jag fick hög feber och har sedan legat utslagen hela dagen. Det tar på krafterna att vara sjuk, så då kände jag att jag vill belöna mig själv med en present. Dock kostar den här presenten ca 5500:- så köpet bör tänkas igenom en aning.


Maja och Jocke har varit sjuka hela förra veckan och jag trodde verkligen att jag skulle klara mig, men icket! Fast å andra sidan så är det bra att göra bort influensan så immunförsvaret får piffa till sig ännu mer och bli ännu bättre.


Har hittat några jobb också som jag tänkte söka såhär lite i förhand. För att vara på den säkra sidan när sommaren börjar närma sig. Känns otroligt kul att äntligen vara klar med studierna och börja leva ett 'normalt' liv igen.


Nä, nu ska jag se nya Arne Dahl-filmen och slänga i mig lite Alvedon!


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0