Söndagkväll.

Ikväll blir det lugnt. Handboll på 4:an nu, sedan tänkte jag somna till Old School kl. 21.00. Hockeyn var sådär, de vann med 2-0 och man ska inte klaga, men det känns som att det är något som saknas. Kämpa! Är för övrigt en aning seg i skallen just nu, har presentation av sjukhusprojektet imorgon och en systematisk översikt av ett annat projekt ska lämnas in i veckan. Det äger att lämna allting till sista sekunden, så skönt att vara stressad och pressad. Verkligen. Inte. Men jag har satt mig i båten själv och då är det bara att bita ihop. Tjejerna i laget har spelat ett gäng futsalmatcher i helgen. Känns trist att jag inte kunde vara med pga nacke/ryggbesvär. Men jag ska träna upp mig SOM SATAN och vara i bra form till sommarsäsongen. Ska bli så kul att spela i sommar!


Går hela dagarna med halsduk för att hålla nacken varm. Det funkar!


Vad gör ni ikväll?


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0