Puh.

Åh, vilken eftermiddag! Slutade lite tidigare idag och då åkte jag och Maja hem för lite hemmafix. Nu är det städat och tvättat! SKÖNT. Hann även med att spänna upp ett tyg på en stor ram så nu har vi en fin tavla ovanför sängen. Kameran är kvar i stan så jag kan inte ta någon bild prick nu. Eller jo, med mobilkameran kan jag ju göra sen!

Är förresten överlycklig över att jag skaffat Skype. Jag hade ett konto tidigare, så jag har egentligen bara aktiverat det igen. Men i alla fall, nu kan jag prata med Frida som är i Ryssland och spelar hockey för tillfället. Åå, vad jag saknar henne! Bästa, bästa kompisen. Till våren kommer hon hem så då kan vi ses oftare, wii!


Nu ska jag sätta mig ner och skriva lite rapport (som ska presenteras imorgon). Sen är det lugnt i skolan ett tag, i alla fall med redovisningar och rapportskriveri. Nu börjar ju handbolls-em också så jag kan heja på Sverige samtidigt. Heja, heja.


Träningsvärken jag besitter är inte okej. Jag tänkte att jag skulle damma av längdskidorna för i år och gav mig iväg på en runda igår. Det är ju SJUKT bra träning och otroligt kul (jag har tävlat när jag var yngre, men formen är inte vad den varit kan jag ju säga). Det tar verkligen på hela kroppen, kanonbra träning.


Det var väl det antar jag.



KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0