For sale.

Just det, det glömde jag skriva. Jag brukar göra ordentliga rensningar här hemma ibland och istället för att bara åka och slänga grejer och kläder osv (som är helt och fräscht) på Myrorna eller ge bort till Returmarknaden så tänkte jag att jag kanske kan lägga upp det här på bloggen. Om någon skulle vara intresserad så kan du/ni få köpa det för en billig peng.

Jag antar att de flesta av er läsare bor i Umeå-trakten, så det är ju ingen frakt att tala om. Vi kan ju bara bestämma tid i stan eller något så får ni grejen/grejerna.


Vad tror ni? Finns intresse?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja gör det!!! :)

2012-01-20 @ 10:38:38
Postat av: Zalina - Olivias mamma

Shot!

2012-01-22 @ 08:45:46
URL: http://zaliina.blogg.se/
Postat av: M A

Absolut. Helst om det är barngrejer så är det av stort intresse! :)

2012-01-29 @ 08:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0