Blää.

Ha inte startat denna vecka särskilt bra. Har haft några tunga dagar måste jag säga. Det handlar mycket om jobb och utbildning just nu och i ärlighetens namn så känns det bara som ett virrvarr. Men ur allt ont kommer något gott!

Sitter i personalrummet på föris nu och väntar på att Majas inskolning ska bli klar. Direkt efter det så drar vi in till Strömpilen så ska jag äntligen kika på skorna som jag lade upp för ett tag sedan. Oddsen för att Maja ska hålla sig vaken och för att skorna ska finnas kvar är väl inte sådär jättestora, men det är alltid kul med lite spänning i vardagen!


Kommentarer
Postat av: Zalina - Olivias mamma

Jennifer!!!

Vill du hjälpa mig med en fin header, din är så otroligt fin!!! :)



KRAM

2012-02-02 @ 14:04:29
URL: http://zaliina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppdatera mera! :)

2012-02-07 @ 16:21:11
Postat av: Zalina - Olivias mamma

Update? :) Hur är läget??

2012-02-11 @ 21:58:02
URL: http://zaliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0