Utemöbler.

Jeeei, nu har Joakim fixat utemöbler till altanen! Superfina. Dynorna ska ju såklart vara i också, men det regnar här i Holmsund så jag har plockat bort dem för tillfället. Nu är det bara en matgrupp som vi kan ha på framsidan som ska inhandlas!

Tog bilden inifrån så fönstret kom ivägen. Det saknas ju insynsskydd osv, men det kommer inom kort!


Idag ska det storstädas, helst i varenda vrå, men det tar nog mer än hela dagen så jag börjar och ser var det slutar. Ska skriva klart litegrann på projektarbetet också så att jag ligger steget före innan jag åker till Turkiet. Har verkligen kämpat hårt för att ta igen en veckas studier, men det kommer förhoppningsvis att bli såå värt det.


Kommentarer
Postat av: Zalina - Olivias mamma

Vart jätte bra. Är också sugen på loungemöbler till vår ballis!

2011-05-14 @ 08:24:02
URL: http://zaliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0