Sliten tjej.



Kanske borde ta och fixa till mig lite innan Maja vaknar. Känns och ser ut som att jag är bakis, men det är jag INTE. Det är ju snart 2 år sedan jag drack (så mycket att jag blev onykter och bakfull). Koftan jag har på mig på bilden var den jag köpte igår, supermysig tycker jag! Sen ser ni ju även nagellacket på bilden nedan.


Nya nagellacket; Max Factor Nailfinity.


Är egentligen ingen förespråkare av de superdyra nagellacken (typ Chanel, Dior osv) men de är också kul att ha i badrumsskåpet. Även fast de kanske är bra och håller länge så är det ju ändå roligare med de som är lite billgare för då kan man ju köpa flera i olika färger och byta lite som man vill! Fast det absolut sämsta nagellacket står nog H&M för. H&M i all ära, men nagellack är nog inte deras grej. Oj vad jag började prata om nagellack helt plötsligt..


Jaja, nog om det, idag ska jag och Maja ta en promenad till en tjej här i Holmsund, Ida, för jag måste hämta lite grejer från Newbody som vi sålt med laget och som ska lämnas till beställarna. Är inte omöjligt att jag tar en sväng förbi blomsterhandeln och byter ut några av mina stackars penséer som förfrusit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0