Segt.

Förlåt att jag är dålig på att uppdatera, men jag är så otroligt seg nu i dagarna och har fullt upp! Har tagit en massa bilder som jag ska lägga upp ikväll när jag hämtat Joakim på flyget. (Är hos mamma och pappa i stan just nu och glömde min dator hemma. Typiskt.)


Maja har sovit slarvigt/dåligt idag både på för- och eftermiddagen och med tanke på att hon inte får sova något efter kl 15.00 så lär jag ha en grinig tjej fram till läggdags. Men det är bara att sysselsätta henne och få henne på andra tankar så brukar det gå bra!

Har varit på Myrorna idag och hittade faktiskt en kavaj från STOCKH LM (MQ's märke) med prislappen kvar. Har kostat 1200:- och jag fick den för ynka 365:- Tjoho! Hittade även en kofta som jag är supernöjd med. Vet inte vad ni tycker om att handla på second hand, men jag gör det ibland då jag hittar något fint. Oftast brukar jag göra riktigt bra fynd. (Min röda fjällrävendunjacka hittade jag där för 80:- t.ex.) Bra Jennifer. Både kavajen och koftan hade sina "ordinarie" prislappar kvar och då förutsätter jag att de är oanvända. Men som sagt, jag är nöjd!


Har även köpt ett nyt knallrött nagellack som kommer bli superfint när man fått lite färg sen i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0