Morgon.

Hallå där! Idag är en bra dag. Solen skiner, humöret är på topp och det är bara 2 dagar kvar till vi ska åka till Side. Jeei.

Idag är jag och Maja hemma hela dagen för första gången denna vecka. Stackars unge vad hon får flänga runt! Idag är vi hemma och tvättar och städar och lägger i ordning det som ska packas ner i väskorna (och det är inte lite grejer det!). Efter lunch så kommer Ida och Svea förbi och hälsar på oss. Det var längesedan vi träffade dem så det ska bli kul!


Det känns som att jag har koll på vad vi ska packa ner och ta med oss på resan, men jag brukar alltid lyckas glömma något, så jag hittade en ganska bra packningslista på nätet som jag tänkte följa någorlunda.


Ska bara dricka upp kaffet så jag vaknar till lite, sen ska jag vara en toppenbloggare hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0