Kväll.

Har just avslutat en grillmiddag och slagit mig ner i soffan med en liten godispåse och mina favvochips (OLW's Cream Cheese). Måste ju ladda upp ordentligt inför matchen imorgon! Maja har precis somnat och Joakim åkte in till stan en sväng och skulle träna nu, hoppas han skyndar sig på för jag kan ju inte sitta och ha fredagsmys själv!

Eller det blir nog inte så mycket fredagsmys, snarare planeringsmöte om hur vi ska packa och handla och fixa innan vi åker på Söndag. Det är bra, för annars kommer det bli KAOS. Bra Jennifer och Joakim.


Provade förresten några av mina bikini:sar idag. Det var ingen rolig upplevelse. Jag kunde inte ha en enda. Det såg verkligen ut som skit. Har tyvärr inte kvar den kroppen jag hade innan jag fick barn. Men vad göra? Bara att le och prova vidare!


Nä, nu ska jag fokusera lite på fotbollen som visas på Tv4Sport och titta runt på lite nätbutiker för inspiration till hemmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0