Fredagkväll.



Ja, här sitter jag och tittar på ishockeyn (Finland-Ryssland. Grattis Finland.) och har det bara bra. Joakim steg just utanför dörren för han ska iväg på galej med några kompisar ikväll. Kollade just tv-tablån på tv.nu och ser till min förskräckelse att det just inte finns någonting vettigt att titta på ikväll. Usch och fy, får ta och hyra en film online alltså!


Dagen har varit bra, har hunnit med jättemycket. Bland annat städat i princip hela huset och det känns superbra, bara några garderober som ska rensas osv, men det får jag göra imorgon! Lagade en rätt så "vanlig" middag, det blev renskav i gräddsås med pasta och ruccolasallad. Gott och lätt att göra. Har även  skrivit färdigt de delar i projektarbetet som jag skulle hinna med. Bra Jennifer.


Maja har varit jätteduktig tjej idag för hon har hjälpt till med städningen genom att sitta på sin filt och leka med sina leksaker och titta på medan jag städar och inte sagt särskilt många knyst som kan räknas som gnäll. Min fina tjej, längtar varje kväll tills kommande morgon då man får ta upp henne ur sängen där hon ligger och ler och är alldeles varm och go och mosig om kinderna. Gullfian våran!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0