Ensam hemma.

Joakim tog taxin till flyget imorse för att vara i Stockholm i några dagar så jag och Maja får klara oss på egen hand, men tjejer kan så det går nog bra! Superbra att han kunde ta taxi imorse, för Maja behöver verkligen sin sömn och jag kände mig inte jättepeppad på att väcka henne halv sex för att köra in till flyget så det var kanon att han gjorde det. Har lite dåligt samvete över det ändå, för jag var inte nådig med att tjata om hur jobbigt det skulle bli att skjutsa honom. Dåligt Jennifer.

Har precis kommit hem igen efter att ha varit på seminarium om beslutsfattande, riktigt intressant! Mycket bra information att ha med sig till reklambranschen. Försöker i skrivande stund få lillan att sova eftermiddag för att sen ta tag i lite städning och tvätt. Eftersom Joakim är borta så blir det ingen träning med laget ikväll, men en promenad med vagnen kan man ju alltid unna sig! Inte länge kvar till bikinisäsongen så det är bara att ösa på!


Mina vita pelargoner i köksfönstren mår toppen just nu. Det får precis den mängd kärlek, sol och vatten som de behöver och de blommar för fullt. Självklart går jag och småpratar med dem på dagarna också. Inte.


Se så glad!


Fick även hem Elle Interiör i brevlådan så det är inte omöjligt att det blir lite läsning till eftermiddagskaffet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0