Dålig uppdatering.

Förlåt för att jag varit så dålig med uppdateringen i helgen. Har haft 2000 saker att göra och tänka på. Men det var en bra helg!

På Fredagen blev det lugnt, vi åkte och handlade lite och såg på tv. Bara hämtade igen oss från en lång vecka.


Lördagen blev också lugn, på förmiddagen åkte vi till Häggströms i Lögdeå och shoppade lite kläder. Sedan på kvällen blev det bara lite gomiddag och umgänge. Maja har ju varit så förkyld så vi ville inte släpa med henne till varken bekanta eller på någon majbrasa.


På söndagen hade jag match. Egentligen. Men motståndarlaget Sandåkern bestämde sig för att festa på Lördagkvällen så de var "sjuka" och kunde inte komma och spela. Men det var i och för sig bra, för då vann vi med 3-0 PLUS att jag fick eftermiddagen fri. Eller? Nä. Vi hade träning i 4h! Det är inte okej för vi spelar ju verkligen inte i allsvenskan och jag gör det för att jag tycker det är kul inte för att jag ska elitsatsa. Det tåget har redan gått och jag valde (ung/yngre och dum som jag var då) att inte göra det för det fanns annat som jag tyckte var roligare då. Men men.


Det var den helgen det. Ska bara vänta på att kameran laddar klart så ska jag visa vad jag köpt till Maja, hon behöver ju lite nya kläder nu när hon ska åka utomlands och allt. Just ja! Hennes pass är klart nu också, så jag ska åka och hämta det idag! Snabbt gick det.



Kommentarer
Postat av: Zalina - Olivias mamma

Hur många dagar tog det att få passet? Jag (läs: vi) MÅSTE fixa passet på fredag.

2011-05-03 @ 10:30:56
URL: http://zaliina.blogg.se/
Postat av: Zalina - Olivias mamma

Vart hos söt på fotot lillgumman? :))

2011-05-03 @ 12:09:13
URL: http://zaliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0