Sry.

För att jag är dålig på att uppdatera, men det är såå mycket att göra här hemma och vi ligger förkylda alla 3! Snoret rinner under näsan på Maja och hon är jättetäppt i näsan. Fast himla söt och go ändå!

Idag har jag match i Ske-å och vi ska åka buss dit. Kändes sådär att komma hem vid midnatt ikväll, men man kan ju förhoppningsvis sova en stund på bussen. MÅSTE dock ta med eget vatten dit, för jag är inte sugen på att få några magbakterier.


I övrigt blir det en lugn förmiddag här hemma och vi ska städa och tvätta. Hinner jag så blir det en paj också. Har varit så sjukt sugen på paj hela veckan så det är lika bra att göra slag i saken! Fick hem Ica´s tidning Buffé igår och där hade de en himla massa goda recept som jag ska klippa ut och klistra in i receptboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0