Så går hela veckan alla dagar och år.

Jag och Maja brukar lyssna på Tommy Körberg när han sjunger "Fattig bonddräng" och det är precis vad vi gör just nu också. Vi har just lämnat av pappa Jocke på jobbet och har åkt vidare till mina föräldrar. Måste inledningsvis i vekcan ha lite hjälp med barnpassning så att jag kan få ro att plugga allt som går innan Torsdag. Pappa var snäll att ta ledigt halva dagen så Maja får leka med morfar i eftermiddag.

Vi har ju införskaffat en sak i helgen också, en "dröm" har gått i uppfyllelse och våra fikastunder kommer aldrig mer att bli sig lika, Moccamastern har flyttat in på Lövöhällans väg 33 och är där för att stanna. Och näe, jag är inte lurad, det blir godare kaffe. Jeei!


Sladden var lite lång så jag virade den runt på undersidan så länge. Visst är den fin? Det är den!


Sen får vi se om det blir tid över för annat i eftermiddag och vi kan åka runt på en liten sväng och inhandla diverse saker. Man får ju passa på medan man är i stan menar jag. Behöver bl.a dynor till nya utemöblerna på framsidan (som ni ska få se sen) sen hade det varit bra med ett parasoll på framsidan också.


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Zalina - Olivias mamma

Jag hade också köpt den där mocca mastern om vi inte hade haft en kaffemaskin, instämmer att det gör väldigt gott kaffe.



Skönt att dom är på väg att ge sig då. Vem har smittat henne? Eller är det något kroppen abra får? Är glad att vi klarades oss i från sånt.



Parasollet köpte vi på Em möbler då det var på kampanj och kostade 995:- ist. 1495 tror jag det var. :) Annars finns det fina på fritids center på mariadal också mio har säkert nått snyggt också. :)

2011-06-07 @ 09:48:26
URL: http://zaliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0