Äta själv.

Såhär ser det ut på golvet när vi ätit färdigt! Maja tycker att det är jätteroligt att leka med maten och stoppa in den i munnen om vartannat. Och städningen tillkommer har jag fått erfara nu!


Gamla matrester.



Skäligen misstänkt.


För övrigt så har Maja börjat bli lite gnälligare, absolut inget problem, men jag undrar om det är mer tänder på gång eller om hon helt enkelt är less på att leka med sina grejer. Kanske borde uppdatera i leksakslådan litegrann. Förut kunde hon sitta och leka själv (läs: under full uppsikt) ett ganska bra tag, men nu är det inte riktigt lika roligt med det. Så mamman ställer hjärtligt upp med både sånger och gåträning (hon älskar det!) och tillhandahåller även med diverse köksredskap som t.ex. en visp eller slev att hamra med.


Btw, we're out of coffee, hur ska jag klara denna dag!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blogga mera!!! Gillar att läsa din blogg...

2011-06-21 @ 21:44:33
Postat av: Linda

Haha, jag DÖR vad söt!

2011-09-26 @ 22:53:25
URL: http://leendas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0