Snart så.

Ja, snart är alla julklapparna inhandlade och jag/vi kan slappna av angående det i alla fall!

Är så himla sugen på att börja jobba nu, hade velat hitta ett bra och dugligt jobb (som har med mina studier att göra såklart) innan sommaren tar vid. Det var länge sedan man hade den där "Åh, jag har pengar så det räcker och blir över den här månaden!"-känslan. Den längtar jag efter. Nanting.


Snart börjar Ernst jul på 4:an och det kan jag ju bara inte missa. Vad härlig han är ändå, Ernst! Skulle gärna fira jul med honom, piffigare karl får man ju leta efter.


Hade egentligen tänkt åka till Zalina & Olivia imorgon, men Olivia har fått ögoninflammation (STACKARN) så jag vågar inte riktigt ta dit Maja. SYND!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0