Nails.

Jag gjorde mina naglar på salong förra året lagom till nyår och det blev verkligen fint! Dock så känner jag att det för stunden inte kan vara något för mig att lägga pengar på. Jag måste prioritera andra utgifter helt enkelt. Så därför blev jag extra glad när jag hittade det här gelé-kit:et så att man kan göra sina egna gelénaglar. Ska köpa hem det imorgon och prova på så meddelar jag 'under resans gång' hur de är, hur det gick att applicera och hur länge de håller.

Blev som sagt supersugen att prova!


159:- på Kicks!


KRAM

Kommentarer
Postat av: Zalina - Olivias mamma

Åhhh, du måste berätta en hur det gick för jag är också super sugen på fixa mina naglar inför jul och nyår!

2011-12-14 @ 19:57:39
URL: http://zaliina.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Absolut, det ska jag! Hade varit så sjukt värt om de faktiskt är bra! :)

2011-12-14 @ 20:02:12
URL: http://jenniferlinneea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0