Nackbesvär.



Idag är en jobbig dag, vissa dagar är bättre än andra när det gäller min dumma, onda nacke och idag är en sämre dag. Det blir ofta så här när jag har suttit och arbetat mycket vid datorn. Jag har fått mycket gjort, men det har kostat mig min nacke för några dagar framåt. Tyvärr. Själva värken är en sak, men tröttheten och huvudvärken som kommer på köpet är ingen lek. Usch. Jag önskar inte ens min värsta fiende de här besvären.


Jag vet inte vad det beror på, det är säkert många faktorer som spelar in, men jag är i alla fall evigt tacksam för att jag fick många massagebehandlingar i födelsedagspresent! De kommer att hjälpa till oerhört.


Men som sagt, jag har fått mycket uträttat och jag har varit och köpt nagelkit:et så jag ska försöka hinna med att fixa med det ikväll. Om jag hinner. Har styrketräning mellan 21-22 ikväll, men efter det så borde jag hinna!


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0