Lucia.

Igår var det en lugn dag. Åkte in till stan och skulle just lämna av Maja hos farmor Monica när projektgruppen meddelar att handledningen ställdes in. Inte så synd för oss i alla fall, för vi åkte minsann till Sävar och kikade på när söta förskolebarnen sjöng julsånger. De var superduktiga! Dock var det lite väl mycket kaos för mig när fikat var över. Känner att det är dags att börja lära sig hantera när det blir lite mer 'livat' för den 16:e Januari börjar vårt troll på förskolan hon med. Stora tjejen!

Som den slarviga mamman jag är så glömde jag ju naturligtvis att åka till strömpilen och fotografera Maja, så hon fick inte vara med i årets luciabilaga. Dumma mamma!


Nu ska jag hjälpa farfar att komma sig iväg med färdtjänsten och sedan åker jag en sväng till universitetet. Har lite som måste göras!


Ikväll blir det träning och julgranspyntning och ev lite bakning.


Hej svejs så länge & glad lucia på er alla!


KRAM

Kommentarer
Postat av: Nina

Fortsätt uppdatera din blogg och skriva inlägg :) Jag läser den! :)

2011-12-13 @ 19:29:10
Postat av: Catta

Jag läste igenom luciabilagan ungefär 17 gånger i hopp om att hitta Maja! :)

2011-12-13 @ 19:48:16
URL: http://cattz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0