Heartbeats.

Klockan 10 ska jag åka och lämna Maja hos Jocke på hans jobb en stund för jag ska in till sjukhuset för kontroll av mitt hjärta. Jag gör kontroller vartannat år eftersom jag är opererad för ett medfött hjärtfel och fortfarande har ett litet klaffel kvar. Det är absolut ingenting jag lider av och man har i princip friskförklarat mig, men de vill bara se så att klaffelet håller sig i skick och inte blir sämre. Men så länge jag tränar regelbundet så ska det inte vara någon fara eftersom att hjärtat är en muskel och det också påverkas av träningen (blir 'fastare', starkare och lite större) så pressar det bort klaffelet så att det inte märks. På ett ungefär.

Medan jag och Maja är borta så kan ni få lyssna på den här (Heartbeats av José Gonzales):





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0