Ambivalent.

Jag VET INTE vad jag ska ha på mig på lördag då det är julbord med Björklöven. Jag känner att man kanske måste klä sig mer 'affärsmässigt' än 'ungdomligt' men för den sakens skull så vill jag inte klä mig som en 50-åring. Har kollat runt lite på nätet och hittade den här söta blusen i lite längre modell:


Den kommer från H&M och kostar ynka 149:- Det känns som att den gör sig bra till ett par tajta mörka/svarta jeans (eventuellt ett par snygga leggings eller strumpbyxor beroende på hur lång/kort den är). Kommer självklart att använda mina nya högklackade pumps. Det blir alltså 'all black' på lördag och jag kommer mest troligt att piffa mer med hår och smink än med kläder. (Fast om jag känner mig själv rätt så blir det en naturlig look som vanligt, för då trivs jag BÄST.)


Bokade även in en klippning hos Tina på Clip på lördag förmiddag och det kommer inte en dag för sent! Ska bli kul att känna sig fräsch i håret igen.


Idag har jag hunnit med att göra lite choklad och kola så jag börjar ta igen det missade julpysslet snart tror jag!


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0