4 dagar kvar.

Snart är det alltså julafton. Vi har köpt nästan alla julklapparna klart, det återstår några få som jag och Maja ska åka in och fixa efter lunch. Har jättemycket FÖRUTOM julklapparna som ska ordnas och det känns mer stressande. Bara småsaker, men många bäckar små ni vet..

- Knycka lite granris att lägga på farstubron.
- Planera aktiviteter att göra på julaftonsförmiddagen.
- Handla all mat inför julhelgen.
- Skriva julrim till alla julklappar.
- Sammanfatta några vetenskapliga artiklar.
- Göra färdigt lite projektarbete.


Osv, osv.

Hjärtbesöket gick förresten ganska bra förutom att de hittade ett liitet hål i hjärtat som kommit till nu på senare tid. Det är ju inget akut tillstånd så jag antar att det bara är något man lever med (utan bekymmer) om det inte skulle bli förvärrat. Konstigt tycker jag efter som jag är opererad för alla hål som fanns i hjärtat då jag var yngre, men de borde inte ha missat ngt eftersom jag varit på så många kontroller efteråt och då har man inte sett det. Äsch, sak samma, jag är frisk och lider inte av det och det är det som är viktigast!


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0