Åååh.

Har ingen inspiration till att blogga alls just nu. Har tenta imorgon som jag måste fokusera på, så jag har lagt allt krut på den, för den ska banne mig bockas av! I helgen har vi inte gjort så mycket, vi åt middag med Jocke & Joanna på fredagkvällen (och lilla tjejen som inte har fått något namn ännu) och i lördags hade jag match. Vi förlorade med 0-4, så det var väl inte så mycket att hurra för.

Blev sinnig efter matchen (dels p.g.a, om ni ursäktar, okunskap hos div lagkamrater och dels p.g.a mitt skadade lår som aldrig blir bra) och sparkade in i spelarbåset och till min otur så har jag fått en rejäl spricka i höger stortå för jag kan inte gå på foten och den är svullen och blå. Men är huvudet dumt, ja ni kan resten..

Igår gick vi en 9-hålsrunda på golfbanan och det gick väl sådär, men skönt att komma ut och göra något än att sitta inne hela kvällen, för det lär man väl göra ändå alla kvällar i höst/vinter. Tro det eller ej, men jag lägtar till hösten och vintern nu!


Ska ladda upp lite bilder ikväll, men nu måste jag och Maja och grannen ta en promenad till Coop för här hemma saknar vi både blöjor och sköljmedel, det går inte!


Önskar att bloggtorkan försvinner snart för jag tycker att det är så roligt att se när ni lämnat små avtryck efter er här i bloggen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det skulle vara kul att se mer bilder från ert hem samt läsa mer om vad du pysslar med om dagarna, det du tycker om :)

2011-09-24 @ 20:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0