Tomt.

Empty room.


Någon mer än jag som tycker att det ser lite tomt ut vid våran tv-bänk? Och vad gör jag när påskliljorna bestämt sig för att vissna och jag måste ta bort krukan? Då blir det ju ännu mer tomt! Jag är så nöjd med väggen som Joakim och Stefan fixade upp att jag inte vågar göra hål i den och sätta upp saker på den (typ tavlor, hylla osv).


Fast vi har ju i alla fall ett fint litet collage vid sidan om väggen <3


Måste också passa på att ge mig själv lite credd för jag har gjort bort så otroligt mycket dryga saker idag;

- Jag har skrivit klart mitt paper (Hello there 15 högskolepoäng utöver de som ingår i programmet!)

- Jag har ringt till Ving och fixat en spjälsäng till Maja under Turkiet-resan

- Jag har skrivit klart instruktioner och samtyckesblankett till studien som ingår i projektarbetet

- Jag har mailat ut annonser till olika institutioner vid universitetet


Det är mycket för mig i alla fall och jag är supernöjd att jag hunnit allt detta medan Maja sovit. Wiho! Nu blir det en kaffekopp och ett glas vatten.




Kommentarer
Postat av: Zalina - Olivias mamma

Jätte fin teve vägg! Vi har en liknade brädvägg i hallen och där sitter den så fint! Dessvärre måste den ner och sedan upp igen när vi bygger hallen! aghhh



Funderar kanske på att bygga hela utbyggnanden i brädor, vad tror du?

2011-04-26 @ 18:42:12
URL: http://zaliina.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ååh, lät lite halvdrygt att riva ner och sätta upp igen:) Tur du har en händig karl! Jamen absolut att ni ska, själv hade jag kunnat gjort hela huset med panel. Nästan:)

2011-04-26 @ 20:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0