Tidsfördriv.

Har lite att göra just nu, är hos mamma och pappa och fördriver tid innan veckans sista föreläsning. Maja ska vara med sin morfar mellan 13 och 15 och hålla honom sysselsatt! Kan bara säga att det hade inte alls funkat med studierna om jag inte haft så mycket hjälp med barnpassning som jag fått. Även om det bara är några enstaka timmar i månaden, så underlättar det OERHÖRT för mig!
"Sitt fint och le, för nu ska mamma ta kort!"




Jag gillar dockan för den går att stoppa i munnen.




Jaja, vi ska väl roa oss vidare innan vi äter lite lunch. Vad pysslar ni med idag då?

Kommentarer
Postat av: Zalina - Olivias mamma

Sötfian!



Ja du.. själv ligger jag i sängen och kurerar mår Inge vidare idag. Olivia är med pappa Markus. Känner mig jätte nöjd med valet av tapet, hoppas den blir lika fin i hennes rum!

2011-04-15 @ 12:50:59
URL: http://zaliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0