Rik som ett troll.

Eller?


Nä, men garderoberna är sålda och jag är 1800:- rikare. Men jag är ju såå ansvarsfull och duktig så de pengarna hamnar rätt ner i sparbössan. Bra Jennifer!


Passar på att ta mig en kaffe nu när Maja somnat. Är inne i Umeå nu hos mamma och pappa, för mamma ska passa Maja under min föreläsning i eftermiddag. (Tack för att du tar ledigt från jobbet!) Men det är ju smått otroligt för deras Moccamaster levererar ju ta mig tusan varenda gång! Kanske ska fundera på att skaffa en sådan då.


Ser nu att de har ett reklamblad från BlomsterLandet på bordet, så jag ska kika igenom det nu tillsammans med min kaffekopp och se hur man kan göra lite vårfint där hemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0