Perfect tan.

Okej, nu har jag sett alldeles FÖR många människor som tyvärr misslyckats en aning med sin brun-utan-sol-applicering. Så jag kan inte hålla mig och skriver därför detta inlägg med lite tips om hur man kan göra;
t
  • Vilken produkt du än har tänkt använda: rengör alltid huden innan, peela och återfukta den.
  • Följ produktbeskrivningen noga, noga, noga.
  • Är du osäker på om du lagt på tillräckligt? Vänta några timmar och se efter igen, för vissa produkter tar helt enkelt längre tid innan resultatet syns. Vill du har mer kan du i så fall lägga på det då.
  • Produkterna kan färga av sig på kläder osv, så ta på dig kläder du inte är särskilt rädd om efter appliceringen.
  • TVÄTTA HÄNDERNA efter applicering, så inte dina orangea handflator avslöjar dig.
När du nu lyckats och uppnått önskat resultat kan du se ut som att du varit utomlands i en vecka, utan risk för både hudcancer och rynkor! Jeeeei!
Själv använder jag L´Oreals Sublime Bronze Automatic Spray. Både billig och bra.
KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0