Påskhelgen.

Hej och hå säger jag bara! Har varit en jättefin helg i Mjösjöby med Joakims släkt, men oj oj oj vad skönt det är att komma hem till vardagslunket igen. "Han som bätter är, han håll sä hem" sa ju bonden när de skulle bygga den nya järnvägen (för läääänge sedan) och jag tror att jag håller med honom. Lite. Alltid skönt att åka bort, men hemma är BÄST.

Oturligt nog blev lillan sjuk när vi kom hem, feber och snuva och allmänt hängig. Så vi är hemma idag. Skulle egentligen behövt åka in och ha möte med min handledare, men det får vi ta över mail istället. Får "jobba" hemifrån idag. Har lite som ska skrivas osv.

Maja har just somnat, så jag sitter här med en GOD kopp kaffe och sörplar medan jag fixar och donar lite.

Sekunderna just innan hon somnade. Trodde nästan att buset skulle ta över tröttheten.





Mamman fick sig lite färg i helgen ändå! Bra Jennifer. Och bra innan Turkiet så man inte blir "lobster".






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0