Helgen.

Helgen har varit bra! I fredags tog vi det bara lugnt och tog igen veckan som gått. Jag hann även med att baka morotsbullar (sjukt goda och nyttiga), receptet hittade jag på Tasteline. Sedan på lördagen blev det full fart för vi åkte ut till Sävar och hälsade på Jockes farmor och faster m familj för att sedan avsluta kvällen hos Theres och Jimmy med världens brakmiddag. Årets första grillning kan tilläggas! Jimmy introducerade ett nytt tilltugg till det grillade; istället för pommes kör man rakt av CHIPS. Bra Jimmy.


Söndagen blev fixardagen som vanligt och lilla svarta bilen blev tvättad och glänser nu som aldrig förr. Vi hann hälsa på Erik och Eva och mina föräldrar. Så sammantaget så har nästan alla i släkten fått sig en titt av vår lilla familj i helgen.

Nu sover gumman, så jag passar på att göra bort lite skolarbete (skriver ett paper om Ernst Billgrens "New Friends"). Har även lagt in våra garderober på blocket, vi har verkligen ingen plats för dem och vi använder dem inte heller sedan klädkammaren blev inredd. Så kom och KÖP!



Hoppas ni får en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0