Hektisk dag.

Japp. Det har det verkligen varit. Började dagen med att lämna Maja hos mamma och pappa. Sedan fort in till universitetet för ett litteraturseminarium som gick toppenbra. Tur man har bra minne! Efter det hetsade jag vidare och hämtade upp en sovande liten tös som glatt fick följa med till stan och hämta upp sin pappa och sedan vidare till polisstationen för att kunna skaffa sig ett pass. Annars kommer hon ju inte till Turkiet!

Efter att vi vinkat av Joakim i stan så packade jag ner Maja i vagnen och gick och hälsade på Frida och Margareta utanför Schmäck. De satt och lapade sol och drack kaffe de rackarna! Hann träffa Maria och Oliver i förbifarten också, hon hade bråttom bråttom att hämta Leo på dagis men himlarns vad söt Oliver var där han låg i vagnen och sov. Gullis!


Nu har jag landat hemma hos mamma och pappa igen och vi väntar på att Joakim ska sluta jobba så att vi kan åka hem och göra middag osv. Har träning 20.30 ikväll och måste fixa ett par nya skor innan dess för mina gör ONT! Så är det någon som har ett par Puma King SL strl 37/38 så hojta! Jag köper dem! De säljs ju tydligen inte längre. Skit. Det kommer sluta med att jag kommer hem med ett par nya och ett par tusenlappar mindre. Men det är det ju värt för annars kan jag ju inte springa järnet. Och det vill man ju!

Ge mej!


Vad har ni gjort idag då?

Kommentarer
Postat av: Zalina - Olivias mamma

Vänta nu...



Känner du Maria? :-) vi bor ju grannar!

2011-04-28 @ 17:58:58
URL: http://zaliina.blogg.se/
Postat av: jennifer

Ja, henne känner jag:) Jamen jag har ju förstått att ni bor grannar, toppenmysigt ju att småisarna har så nära till varann:)

2011-04-29 @ 11:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0