Hairstyle.


Alltså nu börjar det bli låååångt, mitt gamla hår. Funderar på att göra något med det, men är samtidigt så barnsligt förtjust i längden att jag inte vågar. Saken är den att jag inte riktigt har tid just nu att styla håret innan jag ska iväg någonstans, så det blir oftast bara en hästsvans. Sjukt tråkigt. Hade man haft någorlunda "självfall" så hade ju biffen varit klar, men det har man så klart inte. Tusen miljarders tunna hårstrån består mitt hår av och inte ETT ENDA av dem har någon tillstymmelse till lockighet. Så vad gör man? Jo, jag funderar på att gå och köpa mig en första klassens locktång! För de är ju så fina, Hollywoodtjejerna, i sina überstylade hårsvall:



Kate Hudson.




Lauren Conrad.




Kate Blanchett.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0