Fredag!

Titta vilka fina tulpaner jag fick av Frida och Maggan!


Jeei. Idag är det Fredag och vi har fullt upp! Först har vi (läs: jag och Maja) börjat dagen med att skjutsa in pappa Joakim till jobbet, sedan tog vi en sväng förbi mamma på Polisutbildningen och drack en kopp kaffe innan vi åkte hem till Holmsund igen. Nu väntar jag på att Maja ska vakna så att hon kan få i sig lite lunch innan vi ska på BVC och göra BOEL-testet. (Har redan tjuvtränat lite här hemma, så det borde gå bra. Hehe.)

Sedan ska vi tillbaks till stan för då lämnar jag av Maja en kort stund hos mamma för jag måste in till Universitetet och rigga det sista innan vi utför testerna på Måndag. Se så att testprogrammet är helt färdigprogrammerat osv. Just det, är det någon av er som har lust att delta i testerna så får ni mer än GÄRNA delta.


Projektet är baserat på minne och uppmärksamhet och vi vill ta reda på om kognitiv träning kan ge effekter på korttidsminnet och arbetsminnet i olika uppmärksamhetsuppgifter. Hojta till om du vill vara med!


Efter universitetet så blir det nog bara lite strötid över medan vi väntar på att pappan i huset ska sluta jobbet. Sen åker vi hem och gör helg!


Adidas Copa Mundial. Nu köör vi!


Just det ja. Åkte och köpte nya skor ändå. Testar Adidas i sommar och ser hur det känns. De var de med den smalaste lästen jag kunde hitta på Intesrport (och de enda som var svart-vita). De hade inte mina favorit-Puma, men jag gör säkert lika många mål med dessa. Eller.. vi ser väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0