Försäkringskassan och skatteverket.

Japp. Dem ska jag ta itu med i eftermiddag när jag och Maja har varit på möte med min handledare i projektarbetet. Hade inte en susning om att e-legitimationen ska förnyas efter ett år, så jag måste fixa den innan jag kan lämna in deklarationen och söka föräldrapenningen för sommaren. Så slipper jag jobba i sommar!


Måste ju berätta att jag och Joakim har ALLA föräldradagar kvar, eftersom jag pluggat nu under hösten/våren. Känns värt såhär i efterhand men nog har jag slitit mitt hår många gånger när det känts jobbigt med studierna och tentapluggkvällarna har varit låånga. Så den här sommaren ska bli den finaste hittills hoppas jag.


Kan ju inte bli sämre heller av att vi inleder sommaren med att åka till Turkiet i slutet av maj! Kul var det också att Zalina och Olivia m familj också ska åka till Side samma datum:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0