Det som "kärringa ha på läppa"



..passar inte på mig i alla fall. Nä, läppstift i all ära, men det går fetbort för mig. Jag vet inte om det är mitt eget synsätt det är fel på eller om det verkligen är så att jag ser förjävlig ut med läppstift. (Blir inte så superbra bilder med Mac:en, men jag försökte i alla fall illustrera att det snarare ser ut som att jag fått en smäll på käften än ett skönhetslyft!)

Läppglans är mitt bästa i alla fall! Helst Juicy-tuberna som kommer ner i brevlådan snart.. Mm!


Kommentarer
Postat av: Zalina - Olivias mamma

Hahaha :)



Jag är inte heller för det där som "kärringa ha på läpparna" det vill gärna sätta sig sådär sexigt PÅ tänderna, varför lixom....

2011-04-18 @ 18:43:13
URL: http://zaliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0