På stugan.

Det blev till och med övernattning hos mamma och pappa på Bastuskär. Fisket behöver vi inte tala om, Joakim fick fisk men jag blev utan. Tusans. Här kommer lite bilder från fredag-eftermiddagen;


Exteriör.



Wilma, mitt lilla hjärta. ♥




Båtsman.




Fiske-entusiasten! ♥



Ja, sådär ser det ut "på stugan" i Holmsund alltså. Skönt att kunna åka dit och koppla av ibland! Apropå Holmsund så åkte vi förbi nya huset och tittade läget tidigare idag, det stod kvar och såg ut att längta tills vi flyttar in. Eller ja, vi längtar i alla fall ihjäl oss. Skönt att ha ett projekt på gång så att man fördriver tiden innan vårt lilla hjärta bestämmer sig för att komma, för när det blir vet man ju aldrig.

Har ju faktiskt börjat kännas mer och mer i kroppen att det är något på gång; magen är konstant stenhård och sammandragningarna gör faktiskt ont nu. Så jag hoppas att det är några små framsteg i alla fall! Känns i alla fall skönt att ha allting klart innan förlossningen; väskorna packade, allting är inhandlat (utom amnings-bh:ar) och flytten börjar närma sig. FANTASTISKT!

Såg förresten att både EM möbler och Mio har fått in lite nytt inför hösten, så jag beställde hem båda katalogerna och hade tänkt kolla igenom hemsidorna också. Lägger upp bilder om jag hittar något fint.


Många kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0