Husvisning.

Idag har vi varit på husvisning i Holmsund. Jag är förälskad, vilket hus. Och vilket område! Vill ha, vill ha, vill ha! Det hade passat så otroligt bra till vår lilla familj, nu när vi snart blir 3 och blir det flytt så sänker vi vår boendekostnad med några tusenlappar varje månad. Fantastiskt!

Har just städat upp efter mig i köket, för jag har minsann bakat hallongrottor (med jordgubbssylt i brist på hallonsylt). Så nu luktar det riktigt hemtrevligt i köket och frysen börjar snart bli full med allt fika jag tänkt bjuda alla bebis-hälsa-på:are på sen!

Har även hunnit med en promenad längs strandpromenaden, det var skönt och välbehövligt för jag vill ju faktiskt att lilla hjärtat ska komma ut snart (och jag lever ju i min tro att tyngdlagen har något litet finger med i spelet, eller inte.) Så nu blir det dusch och ett försök till att måla tånaglarna, heja, heja.  

Lägger upp lite bilder på huset vi varit och kikat på imorgon.



Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0