ACO Baby.




Har varit på apoteket och köpt lite grejer till lilltjejen, bl.a. dessa produkter från ACO. Fantastiskt gulliga flaskor måste jag säga och praktiskt med pump-funktionen dessutom! Jag köpte även Inotyolsalva och Bepanthen. Så nu känns det som att vi har det vi behöver på den fronten, skulle det behövas mer grejer så ligger ju Apoteket inte allt för långt bort.

I övrigt har det inte hänt så mycket idag, varken på bebisfronten eller någon annan front. Vi har i och för sig varit på banken för att få ett lånelöfte, men det gick sådär måste jag säga eftersom bankens system låg nere, så det gick inte att räkna kalkyler. Men det kändes ändå bra efter besöket, för vi lyckades få en bra "deal" ändå och som det känns och som jag hoppas så blir vi nog husägare till hösten. Jeeei!

Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på O.C, sen blir det städning. Hör av mig mer ikväll!


Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0